Jak reklamować markę podczas eventów? 

Jak reklamować markę podczas eventów? 

Branżowe targi nie mogą obyć się bez gadżetów reklamowych. Każda firma przygotowuje spersonalizowane prezenty dla klientów, które mają zachęcić do skorzystania z ich usług. Tutaj kreatywność jest mile widziana, a im bardziej funkcjonalne gadżety, tym firma może być lepiej zapamiętana, co ma bezpośrednie przełożenie na wzrost obrotów firmy. Świetnie sprawdza się również reklamowanie usług podczas eventów organizowanych przez inne branże.

Gadżety reklamowe – nie tylko dla dużych firm

Wbrew pozorom nie potrzeba dużych nakładów, by nawiązać współpracę z firmą produkującą gadżety reklamowe. Można zamówić zarówno kilkadziesiąt, jak i kilka tysięcy sztuk. Wśród popularnych sposobów promocji podczas eventów jest rozdawanie toreb reklamowych z akcesoriami.

Im bardziej związane są z działalnością firmy, tym skuteczniejsza może być promocja. Firma zajmująca się produkcją i dystrybucją napojów może zainwestować w otwieracze do butelek z logo. Z kolei sieć klubów fitness może zainwestować we własną wodę reklamową. Może to być doskonała forma promocji oraz sposób na zaprezentowanie się podczas targów fitness.

Woda reklamowa i napoje izotoniczne dodatkową gałęzią prowadzonego biznesu

Oczywiście napoje na eventy mogą być również formą dodatkowego zastrzyku finansowego dla firmy. Napoje na eventy można przygotować według własnego pomysłu. Może to być zarówno wysokozmineralizowana woda reklamowa, rekomendowana po wysiłku, jak i izotoniczne napoje na eventy. Zaprojektowanie własnej etykiety z logo sprawia, że produkt prezentuje się profesjonalnie i tym chętniej sięgają po niego klienci. Może to być dodatkowa gałąź prowadzonego biznesu, razem z oferowanymi suplementami dla sportowców.

Imprezy plenerowe z cross marketingiem

Organizowane przez miasta i instytucje lub prywatne firmy imprezy plenerowe, mogą być dobrą okazją do zaprezentowania oferty firmy w niewymuszony sposób. Przykładem są tu np. koncerty, podczas których zgłasza się do współpracy wiele firm z branży gastronomicznej, które mogą dzięki temu wydarzeniu wypromować swój lokal lub produkty. Zwłaszcza latem sprawdzić się może rozprowadzanie wśród publiczności wody reklamowej z logo sponsora bądź dodawanie jej do kupowanych posiłków.

Na wydarzeniu trwającym kilka dni i wymagającym od publiczności dużej wytrzymałości sprawdzą się również energizujące napoje na eventy. Coraz większą popularnością cieszą się organizowane w miastach półmaratony i maratony, w których mogą brać udział również amatorzy. To doskonałe miejsce na promocje firmy przy pomocy wody reklamowej i przykład doskonałego cross marketingu.

Gadżety reklamowe – otwarcie nowego klubu, promocja kina

Wejście na konkurencyjny rynek bywa trudne i konieczne jest wyróżnienie się wśród innych firm w branży. Dobrze w tej roli sprawdzają się gadżety reklamowe, rozprowadzane w trakcie imprezy otwarcia nowego klubu. Przydadzą się również napoje na eventy z logo klubu. W ten sposób już na samym wstępie tworzy się prestiż i renomę swojej marki. Kino wydawać by się mogło, że obroni się najlepiej poprzez organizowanie atrakcyjnych seansów.

Niemniej jednak branża kulturalna również potrzebuje dodatkowej promocji. Klienci czują się bardziej docenieni, jeśli oprócz promocyjnej ceny biletów, w dniu otwarcia oferuje się im gadżety reklamowe. Maratony filmowe to również okazja do promocji. Można zaproponować klientom napoje w cenie biletów, zaopatrzone w logo firmy. W ten sposób może prowadzić swój marketing również firma, która sponsoruje takie wydarzenie.

Niezależnie od branży, gadżety reklamowe są nieodzownym elementem różnych eventów, które przecież nie mogą odbyć się bez sponsorów, którzy w ten sposób chcą się wypromować. Baloniki i notesy, czy długopisy z logo są dobrym pomysłem. Jednak dla wielu branż również na spotkania biznesowe czy konferencje dobrym pomysłem na promocję mogą być napoje na eventy. Taka nienarzucająca się forma reklamy zwykle odnosi znacznie lepszy skutek niż ulotki czy foldery. Nawiązanie współpracy z firmą oferującą gadżety reklamowe w krótkim czasie pozwoli osiągnąć większe profity.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij