Co musimy wiedzieć o reklamie displayowej?

Co musimy wiedzieć o reklamie displayowej?

Reklamy displayowe stają się coraz powszechniejszymi środkami promocji konkretnego produktu lub usługi. Nic dziwnego, ponieważ stosowanie tego rodzaju marketingu przynosi szereg korzyści. Reklamy tego rodzaju wyświetlane są na tysiącach witryn, wskutek czego o oferowanym produkcie lub usłudze dowiaduje się wiele osób, także tych, którzy mogą być nim potencjalnie zainteresowani.

Gdzie najlepiej umieścić reklamę displayową?

Liczne sposoby targetowania reklamy displayowej to niewątpliwie jej największa zaleta. Lepsze dopasowanie rodzaju oraz treści reklamy do potrzeb potencjalnego klienta to większa szansa na sprzedaż produktu. Dodatkowo w ten sposób można również bardzo ocieplić wizerunek konkretnej firmy i to w dość krótkim czasie.

Jednak reklama reklamie nie równa, dlatego też przy planowaniu strategii marketingowej, a zwłaszcza w trakcie umieszczania tego rodzaju reklam, powinniśmy zwrócić szczególną uwagę na miejsce występowania reklamy displayowej.

Remarketing dynamiczny Google nie będzie skuteczny, jeśli nasza reklama nie zdobędzie zbyt szerokiego grona potencjalnych kupujących. Dlatego jednym z najlepszych miejsc, jeśli chodzi o umieszczanie reklam displayowych, są sieci społecznościowe. To właśnie w tych miejscach reklama displayowa osiąga największą skuteczność.

Social media stanowią w dzisiejszych czasach największą bazę potencjalnych kupujących, a ponadto większość użytkowników codziennie umieszcza ogromną ilość danych o swoich indywidualnych preferencjach i to należy wykorzystać.

Remarketing dynamiczny Google – czego będziesz potrzebować?

Aby dobrze zareklamować swój produkt lub usługę i dotrzeć z nim do jak największej liczby potencjalnych kupujących należy przygotować kilka rzeczy. Najważniejszym elementem reklamy displayowej jest przygotowany plik danych produktu lub usługi.

Taki plik powinien obejmować wszystkie reklamowane usługi lub produkty, wraz ze szczegółowymi informacjami o każdym z nich. Pod pojęciem szczegółowych informacji rozumie się takie dane jak: cena produktu, zdjęcie, dodatkowe informacje a także identyfikator produktu.

Na plik danych należy zwrócić szczególną uwagę, ponieważ to właśnie z niego będą w przyszłości pobierane treści, które następnie zostaną umieszczone w reklamie dynamicznej, więc wszelkie błędy oraz nieprawidłowości zawarte w pliku danych będą również znajdowały się w reklamie dynamicznej.

Aby zastosować marketing dynamiczny Google do zareklamowania marki, należy również przygotować specjalny Tag z parametrami niestandardowymi. Pozwala on na dodawanie osób, którzy odwiedzą konkretną witrynę, do identyfikatorów pliku danych, który przeglądali.

Remarketing dynamiczny Google – jak rozpocząć?

Zanim rozpoczniesz korzystanie z tego rodzaju marketingu musisz być świadomy faktu, że tylko kampania typu „Tylko sieć reklamowa” pozwala na to, aby nasz produkt lub usługa została zareklamowana przez marketing dynamiczny Google. Musisz również pamiętać, że korzystanie z tej usługi Google wiąże się nierozerwalnie z posiadaniem konta w systemie AdWords.

Jeżeli nie posiadasz konta w tym systemie – konieczne załóż je przed rozpoczęciem reklamowania twojego produktu w ten sposób. Następnie zapoznaj się ze szczegółową instrukcją, znajdującą się w witrynie Google poświęconej systemowi reklam dynamicznych, która przeprowadzi cię krok po kroku przez cały proces instalowania reklam. Wszystko odbywa się w sposób bardzo intuicyjny i na pewno nie sprawi ci większych trudności.

Remarketing dynamiczny Google – kilka dodatkowych informacji

Jeżeli korzystasz już z opisanego wyżej rozwiązania, to na pewno ciekawą propozycją może okazać się dla ciebie raportowanie o stanie twoich produktów. Opcja ta pozwala na wyświetlanie przejrzystego wykresu, dzięki któremu dowiesz się, jaki jest rzeczywisty stan produktu w sieci reklamowej na stronie głównej oraz podstronach.

Pamiętaj również, że decydując się na zastosowanie remarketingu dynamicznego, zgadzasz się an warunki korzystania z systemu Google Adwords. Warto także zapoznać się ze szczególnymi zasadami, które dotyczą bezpośrednio remarktetingu dynamicznego.

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij