wizytowka

Proste logo łatwiej zapamiętać

Logo to wizytówka, która ma przynieść oczekiwane i natychmiastowe rezultaty. Prawidłowo zaprojektowany znak graficzny ma przyciągnąć uwagę odbiorcy i identyfikować się z konkretną marką.

Do czego służy logo?

Logo firmowe to najprościej ujmując obraz, symbol, grafika, który ma stanowić wizerunek marki. Dobre logo to przewaga nad konkurencją oraz doskonały początek do wypracowania przez firmę prestiżu. Taki symbol nadaje firmie profesjonalnego wyglądu, a produkty oferowane przez markę stają się bardziej atrakcyjne. Idealnie dopasowane logo pracuje na korzyść marki i właściwie przekazuje, co właściciel firmy oferuje i czym chce zainteresować potencjalnego klienta. Należy wskazać, że taki charakterystyczny znak graficzny kojarzy się z dana firmą i wywołuje odpowiednie skojarzenia. To pozwala jasno wysyłać komunikaty.

Historia logo

Dobre logo, które przez lata stanowi znak rozpoznawczy nie powstaje przez przypadek. Wielkie marki, działające od lat na rynku posiadają znaki, które nie straciły na aktualności. Dzięki temu potentaci, jak Coca Cola, Nike, Mercedes Benz są rozpoznawani na całym świecie, a ich logotyp określa markę i potęgę.

Jak tworzy się logo?

Projektowanie logo firmy wymaga przemyślanej strategii. Znak musi dokładnie przekazywać żądaną treść i pokazać, czym zajmuje się firma. Należy tu jednak wskazać, że logo idealne nie istnieje. Można wpisać się w ogólne standardy większości, jednak należy mieć na uwadze, że jesteśmy inni i cechuje nas różnorodność oraz inna percepcja. Ponadczasowe logo to nie efekciarski znak, lecz przemyślana grafika wymagająca wiedzy i doświadczenia. Jak zatem stworzyć efektywny projekt wizytówki firmy?

1. Prostota przede wszystkim
Wystarczy wspomnieć o wspomnianych wcześniej firmach, jak Coca Cola, by zauważyć powtarzalność. Logo nie może być skomplikowane, a jego siła tkwi w prostocie. Dzięki temu taki znak zapada w pamięci odbiorcy. To samo dotyczy barw. Im mniej kolorów, tym lepiej. Krzykliwy symbol odstrasza i wywołuje mieszane odczucia.

2. Identyfikacja marki
Logo dla firmy to nie tylko ładny wygląd. Taki znak musi znacząco odnosić się do działalności, usług firmy. Dzięki temu wyraża ono wartość i filozofię danej branży, co wzmacnia komunikację między właścicielem, a potencjalnym klientem.

3. Ponadczasowość
Dobre logo jest odporne na upływający czas. To niezwykle trudne, by stworzyć znak na tyle uniwersalny, że zmieniające się trendy nie wpływają na wartość logotypu i jego odbiór.

Projekt wizytówki

Wybierając grafików do wykonania logo firmy, warto zdecydować się na profesjonalistów z bogatym doświadczeniem i zapleczem. W tej branży konkurencja jest niezwykle duża, jednak prawdziwych fachowców poznaje się po wykonanych projektach. Dlatego firma robimylogo.pl od lat działa z powodzeniem na rynku, skupiając się głównie na poznaniu zapotrzebowaniu firmy. Projekty buduje etapami, by osiągnąć określony efekt i stworzyć perfekcyjny logotyp.
Firma oferuje atrakcyjne pakiety, dostosowane do potrzeb firmy. Każdy projekt to indywidualne podejście i spersonalizowany znak, który wyróżni firmę. Graficy biorą pod uwagę każdą sugestię, by ostatecznie stworzyć efektywną i rozpoznawalną wizytówkę marki.

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij